vrijdag 8 februari 2013

Eerste valentijn kaartjes.

Valentijn kaartjes vind ik toch wel erg lastige kaartjes. Echter verleden jaar waren ze best goed gelukt en kreeg ik ook complimenten toen ik mij opgaf voor de swap, dus dit jaar doe ik weer mee. Hier mijn eerste 2 kaartjes die ik heb gemaakt.



Bovenste kaartje heb ik 2 keer gemaakt, vond hem zelf erg leuk geworden.Laatste kaartje ben ik geweest met het chalkboard techniek. Een nieuwe rage in scrapland die ik via een 'How to make' ook wou uitproberen. Best leuk om te doen! Stempels op beide kaartjes zijn van Simon Says Stamps exclusieve stempelsets voor valentijnsdag.. Papier is van Echo Park 'Love Story'..

Bedankt voor jullie bezoek en tot snel!

2 opmerkingen:

Gerdine zei

Leuke kaartjes! Vooral die eerste is helemaal mijn smaak!

Margot zei

ze zijn zeker leuk!