donderdag 14 februari 2013

Nog meer valentijnskaartjes...


Fijne valentijnsdag allemaal!!

Hier doen we er niks aan. Beide moeten namelijk werken. Mijn vroege dienst zit er net op, R. is nu al even bezig met zijn late dienst en heeft ook een slaapdienst er achter aan. Saai maar is niet anders...

Ik moest afgelopen weekend nog 4 valentijnkaartjes maken voor de Scrapangel forum. (hier kan je de eerste 2 zien..) Dit is gelukt en hieronder zien jullie het resultaat. Viel mij toen ik eenmaal bezig was weer reuze mee.





Gebruik heb ik gemaakt van Echo Park 'Love Story' en vooral Simon Says Stamps en enkele Lawn Fawn stempels. Houte hartjes zijn van Studio Calico en de Xenos, geponste hartjes heb ik gekregen van mijn zus. Verder Versafine inkt gebruikt en op sommige Versamark en
witte embossingpoeder.

Fijne dag allemaal die het wel viert.
Voor de rest een fijne avond!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een super schattige kaartjes zeg!

liefs,
Samantha

Jackie zei

wat een leuke kaartjes..
valentijnskaartjes maken, heb ik nog nooit gedaan... Geloof dat het best lastig is...

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een leuke serie kaartjes Tamara, ik vindt die houten embellies er ook erg leuk bij.

Groetjes Rosalien

Margot zei

ze zijn superleuk Tamara!