vrijdag 8 februari 2013

Project Life 2013 - Week 3

Zo.. ik heb er weer een paar dagen nachtdiensten op zitten. Daardoor nu nog wakker, want ik heb eigenlijk teveel geslapen vandaag. Maar ja, heb tot dinsdag weer tijd om mijn ritme terug te draaien en komende dagen genoeg leuke dingen op de planning. Vanavond foto's bewerkt van kaartjes en PL, dus komende dagen weer wat logjes online. Nu eerst week 3 van Project Life 2013...

Deze week stond in teken van de trouwdag van mijn ouders en daarvoor een etentje, sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw, daardoor stond de langste file ooit op de snelwegen, het nieuws dat Armstrong al die tijd in zijn carrière doping heeft gebruikt en leuke post...

Hier 2 foto's van het overzicht. Ik heb er namelijk een extra protector bij toegevoegd.


 Mijn ouders waren zondag 35 jaar getrouwd en hiervoor zaterdag uiteten geweest. Ik heb 2 vintage trouwfoto's zwart wit gemaakt via Picasa en daarna deze gebruikt met een 6x12 pageprotector. Op de achterkant kunnen jullie de bon zien van de Griek en een foto van een deel van het eten...



Hier de linkerpagina van deze week. Weekkaartje heb ik October Afternoon Midway voor gebruikt, voor de rest 2 eigen gemaakte kaartjes en 1 kaartje van A Creative Bubble Shoppe...




Rechterkant heb ik alle journaling kaartjes van een A Creative Bubble Shop gebruikt, plaatje van de lange file ooit is van Blond Amsterdam en de 3 foto's in het midden heb ik genomen met instagram.






Dat was het weer. Ik hoop het weekend lekker aan de slag te kunnen gaan met week 4 en 5. Ik heb in ieder geval afgelopen week weer even alle foto´s gesorteerd en uitgezocht. In ieder geval de komende dagen komen er eerst logjes online van gemaakte kaarten.

Tot snel allemaal..!

1 opmerking:

Margot zei

ik kom ook uit de nacht ;) moet helaas morgen al weer werken.... je PL ziet er heel gaaf uit Tamara!