zaterdag 9 februari 2013

Verjaardag kaartjes

Deze maand zijn er aardig wat jarige op het Scrapangel forum en ben ik aan de gang geweest met verjaardag kaartjes verleden week. Ik heb toch wel 3 verschillende stijlen kaartjes gemaakt. Ik moet er nog een paar, dus ik ben ook afgelopen dagen en komende dagen aan de gang, net zoals valentijnskaartjes voor een swap...

Hier in ieder geval de eerste 3 kaartjes...

(Deze heeft Yvon ontvangen)




TNT brengt nog geregeld wel roet in het eten hoor. Ik was voorheen toch iemand die op laatste moment kaartjes moest maken voor de jarige en ging een kaartje de dag van te voren op de post en kwam die of optijd aan of te laat. Dit jaar mij al voorgenomen het anders te doen. Verleden week was wel ik wel optijd, woensdag op de post, de jarige jarig op zaterdag maar geen kaartje :-( dus flink balen! Nu ongeveer een week van te voren in mijn agenda gezet kaartjes te versturen. Hopelijk komen ze dan echt aan, want dit is niks. Is toch het leukst kaartjes te ontvangen op of voor je verjaardag en ze dan met je verjaardag te openen.

Bedankt voor jullie bezoek en tot snel...

2 opmerkingen:

Margot zei

gaaf! is dat papier met die mensen van october afternoon? ik heb 't laatst ook eens gebruikt, zo grappig papier!

Monique zei

Leuke kaartjes Tamara En ik heb mijn kaartje al opengemaakt, want ik ben er niet op mijn verjaardag.
Dus helemaal op tijd :-)
Dank je wel